Pages

5 Januari 2011

Holiday

Krismas lepas, adik-adik dan ma aku datang sini melawat aku dan Bukhari sambil bercuti. Banyak jugak tempat yang aku bawa dan banyak lagi tempat yang tak sempat aku nak bawa sebab rasa kejap sangat masa.
Antara tempat yang aku bawa diarang ni kat Bukit Cerakah, Shah Alam. Ramai betul orang time cuti umum, rasa rugi pulak pergi time cuti umum ni, sebab nya..basikal x cukup, kena tunggu lama nak naik bas 'persiaran'.
Tengok muka adik-adik aku hampa je sebab tak leh naik basikal.

Bukit Cerakah

       
Bukhari dan Tok Ma dia tertinggal bas 'persiaran'




                                       
Model Majalah 'Pokokku Rumahku'

Letih dan lapar pergi tempat macam ni. Nasib baik bawa sikit bekal. Walaumacam mana pun..kami enjoy!!!

Promote: Bilik Tumpangan Hasly, 3km ke PCB dan dalam 8km ke Kota Bharu.
Untuk maklumat lanjut, boleh link ke -->
http://kotabahru.olx.com.my/kediaman-penginapan-hasly-bilik-tumpangan-guest-house-iid-137511617

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...