Pages

24 Februari 2011

Gembira

Rasa gembira wujud selepas kita bersusah payah/ bersedih. Samala kalau kita dapat duit, selepas lama kesempitan hidup (bukan maksud sempit cam duk dalam kotak).

Hari ini aku gembira sebab aku dh dapat settle keje dalam masa kurang 2hari yang bos bagi masa sebulan untuk siapkan. Mungkin ini keberkatan doa suami, mak ayah dan aku sendiri.
Aku selalu doa : "Permudahkan pekerjaan ku.."ayat tu memang tak missed dlm doa aku selepas solat atau sebelum tidur. Selalunya, untuk solve problem ni, aku selalu ambil masa, kadang-kadang tu, tak settle2. Rasa takut dan malu untuk datang kerja, kadang-kadang rasa cam makan gaji buta.

Tak sabar rasa nak bercuti bersama keluarga dan warga PSMB. Kena buat perancangan awal ni untuk rasa percutian yang tak sampai sehari tu menjadi memori manis untuk kami.

Apa yang patutnya kena bawa nak pergi family day naik bas ???


Happy :

“The happiest people don't have the best of everything. They just make the most of everthing.”

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...