Pages

22 December 2017

Shopping Pakaian Di Zon Ria

Kali ini, rasanya puashati beli pakaian sekolah anak-anak dekat Zon Ria. Kalau sebelum ini kami shopping pakaian sekolah dekat pasaraya MU, tapi tahun ni, 3 kali pergi dapatkan pakaian sekolah jenama MU tak de pula, rasa kecewa lah juga. 

Jadi, alang-alang balik kampung, kami singgah dekat gedung pakaian Zon Ria di Ketereh, tengok kualiti kain dan jahitan cantik, harga pun tak mahal berbanding yang survey dekat kedai lain sebelum ni, jadi umi beli lah sepasang sorang. Alang-alang berkenan, sepasang je?

Ye lah, umi kan nak jahit sendiri baju kakak Qaisara, tapi tak berkesempatan lagi. Baru siap 2 pasang. Abang Bukhari baju sekolah tahun lepas okey lagi. Cuma seluar sekolah singkat sikit, budak-budak cepat membesar. Kakak Qaisara pun, nampak dia cepat tinggi sekarang. Kuat minum susu kot, hari-hari minta susu. Beli sepasang dulu, kalau rasa ok, tunggu balik kampung lagi sekali bolehbeli lagi.

Baju Sekolah saiz 24 RM14.50

Skirt biru sekolah saiz 24 RM16



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...