Pages

14 Oktober 2020

DAY 1 : Hasley Family's Day 2020

 


Family Day's Hasley kali ini, kita berkampung di Warisan Pahlawan Resort, Kuala Berang, Terengganu selama 3 hari 2 malam. 

Antara aktiviti hari pertama, 1. Bergambar..



Sweet sangat pasangan-pasangan ni. Sekali tengok macam drama berseri dengan berlatar belakangkan rumah lama. Sebenarnya i jelous sebab tak de gambar pose macam mereka ni.

2. Mandi Kolam



sambil

3. Barbeque



4. Aktiviti Bebas

Mana yang nak ber OOTD , sini tempatny. Tapi sis tak la, bagi dekat anak2 dara je. Masa sis cukup dengan urusan anak-anak. Malam nya keluarga kecil sis keluar ke pekan Kuala Berang cari kedai ECO sebab ada barang yang terlupa bawa, biasa la sis ni kalut, jadi ada sahaja barang tertinggal. Meriah tau malam dekat Kuala Berang, dengan lampu warna warni, banyak pula tu kedai makan.

Kalau bab makan jangan risau, selain boleh tempah siap-siap dengan resort, tepi resort ada kedai makanan panas. Kalau tak nak, boleh je keluar ke pekan Kuala Berang dalam 5-8 minit sahaja.
Bahagia kan?

Aktiviti yang padat mengingatkan sis waktu sis remaja, ikut aktiviti motovasi atau masa minggu suai kenal. Bezanya sis sekarang perlu urus keluarga dan bukan diri sendiri sahaja. Kepada adik-adik dan anak-anak, nikmatilah masa mudamy dengan kesyukuran, kerana semua itu adalah kenangan yang tidak boleh diulang semula, dan ia sebenarnya amat berharga.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...