Pages

14 Februari 2013

Tandas Masjid Keroh Cantik

Buat pertama kali dalam tahun 2013, kami sekeluarga balik kampung bersempena cuti Tahun Baru Cina. Semangat punya pasal, kami balik hari Jummat, ummi ambil cuti sehari. Malam sebelum balik, ummi dah masak siap-siap nasi beriani dengan ayam pedas. Bangun pagi, panaskan dan masukan dalam bekas je.

Perjalanan balik kampung lancar sekali, cuma trafik jem nenas la sikit kat kawasan Sungai Buluh, ye la..bertolok sekali dengan orang nak pergi kerja.

Sebab tak sabar nak sampai cepat juga, kami tak berhenti pun di R n R untuk makan, berhenti tengahari kat Masjid saja untuk abi solat Jummat. 2,3 kali berhenti kat station minyak untuk ummi solat, dan tukar lampin abang. Kami makan nasi dalam kereta sementara menunggu antara satu sama lain.

Perjalanan kami juga terhenti di Masjid Keroh, Kuala Krai untuk mandikan adik. Bila jejak je masuk toilet masjid tu, terkejut sangat dengan decoration nya yang memukau pandangan mata, cam tak percaya. Toilet dia dalam pembikinan lagi, sebab tengok ada lagi kepingan mozek yang belum ditampal.

suka sangat dengan decoration ni




Tak check pulak bunga puple tu bunga hidup atau bunga plastik

Siap ada ruangan tukar lampin bayi, tapi ummi tak snap pun gambar, ni pun abi yang ambil gambar kat ruangan toilet lelaki. Cantikan? Bunga-bunga dia nampak segar sangat.

sms: Ni boleh jadikan ilham decoration untuk rumah k.i.t.a .sebab suka sangat bunga dia, mozek dia, sink dia, rak putih dia..semua cantik

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...