Pages

1 November 2016

Teruja

Bila mana aku terserempak dengan bloggers yang sering aku ikut perkembangan blog orang tu, rasa cam over excited pula macam tengok artis.

 (Macam penceritaan lama pula bila guna bila mana, tu belum hatta lagi, masa budak-budak dulu, bila jumpa perkataan hatta, tercengang sekejap, apa perkataan ni.

Kalau plural untuk blogger jadi bloggers lah kan)

Bertambah excited lagi bila mana dalam sehari aku terserempak 2 orang blogger dekat tempat yang aku sering pergi. Maksudnya, lain kali aku akan tersempak lagi dan lagi. Mula pasang angan-angan nak tegur bloggers tu.

Rasa macam nak tegur, nak dengar ayat dari percakapan dia tu sama tak dengan ayat-ayat dia tulis dalam blog.

(Of course la tak sama kan, tak kan dia nak ulang cakap apa yang dia tulis dekat blog.)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...